BMW Group kompaniyasi 2024 yil yanvaridan boshlab Yevropaning ayrim qismlarida to’g’ridan-to’g’ri iste’molchiga sotish modelini ishga tushirishini e’lon qildi.
Kompaniya ushbu modelga o’tadi, Mini brendidan boshlab uchta mamlakatda – Italiya, Polsha va Shvetsiyada va 2026 yilga kelib BMW ham xuddi shunday yo’l tutadi. Buning sabablaridan biri sifatida brend avtomobil sotib olish jarayonini to’liq raqamlashtirish maqsadini ham aytib o’tdi.
Yangi savdo modelini sharhlar ekan, BMW AG boshqaruv kengashi a’zosi Piter Nota shunday dedi: “Chakana hamkorlar bilan to’g’ridan-to’g’ri savdoga o’tish 2020 yildan beri davom etayotgan savdo kuchimizni qayta tashkil etishdagi muhim bosqichdir. Savdo modeli mijozlarimiz bilan to’g’ridan-to’g’ri muloqot qilish va BMW guruhini mijozlar bilan to’g’ridan-to’g’ri interfeys bilan ta’minlash imkonini beradi. Yangi savdo modelimizning maqsadi mijozlar ehtiyojini qondirish va sanoatning eng yaxshi premium tajribasini taklif qilishdir.
Taxminlarga ko’ra, mijoz avtomobilni to’g’ridan-to’g’ri BMWdan buyurtma qiladi, mavjud inventardan mashina tanlaydi yoki buyurtma beradi. Bunday holda, narxlar hamma uchun belgilanadi, chegirmalar yoki qo’shimchalar bo’lmaydi.
Dilerlar avtoulovlarni tarqatish va sotishdan keyingi xizmat ko’rsatish markazlari sifatida ishlatiladi, ammo ularning soni kamayadi.