Agar buni qilsangiz, «avtomat uzatma» tez orada buzuladi…

Sovuq haydash, uzoq tortish va boshqa bir nechta noto’g’ri harakatlar, bu sizning avtomashinangizdagi avtomat uzatmaning buzilishini tezlashtiradi.

Agar buni qilsangiz, «avtomat uzatma» tez orada buzuladi…«Sovuq» minish:

Dvigatelni isitish kerakmi yoki yo’qmi, abadiy savol avtomatik uzatish uchun dolzarbdir. Biroq, uzatish holatida, hamma narsa aniqroq – aniq isitish kerak.

Qish mavsumida ko’pincha «avtomatik mashina moyi» deb nomlanadigan ATF o’z xususiyatlarini o’zgartiradi. Past harorat tufayli u yopishqoqroq bo’lib, turbinali transformatorning «bagelida» ishlashga yaroqsiz bo’ladi. Suyuqlik bosimi ostida ishlaydigan agregatlardagi qo’shimcha yuklarning oldini olish va ushbu tizimlarning yeskirishini kamaytirish uchun, albatta, qutini biroz qizdirishga arziydi.

Avtomatik uzatish qutisi tavsiya yetilgan ish haroratiga yega yemas, lekin sovuq dvigatelni ishga tushirgandan so’ng, u qizib ketganda, vites qutisini isitish tavsiya yetiladi. Buni amalga oshirish uchun dvigatel bo’sh turgan holda yana bir necha daqiqa harakatsiz turishingiz kerak. Dvigatel qutiga «beradigan» issiqlik ATF uchun ozgina isishi va yopishqoqligi pasayishi uchun yetarli.

Va yana, ishga tushirilayotganda, keskin tezlashmang va vites qutisini sovuqda darhol yuklang. Harakatning boshida barcha manevralar tinch va silliq bo’lishi kerak.

Agar buni qilsangiz, «avtomat uzatma» tez orada buzuladi…

Uzoq masofalarga tortish:

Avtomatik uzatish qutisi bo’lgan transport vositalarini uzoq muddatli tortib borish qutini o’ldirishning yeng tezkor usuli hisoblanadi. «Avtomatik» avtomashinalarni umuman tortib bo’lmaydi, deb o’ylamang. Ammo kabel orqali uzoq masofa yoki qattiq tirqish uzatish uchun zararli bo’lishi mumkin. Umuman olganda, bu holatda 50-50 qoidasini yeslab qolish yaxshiroqdir.Bu raqamlar sizga avtomat uzatmalar qutisi bo’lgan avtomashinani 50 km dan ortiq bo’lmagan va 50 km / s dan yuqori bo’lmagan tezlikda tortib olish mumkinligini yeslatishi kerak.

Va yana, agar sizning mashinangizni tortib borish zarurati tug’ilsa, undan oldin foydalanish ko’rsatmalarini tekshirib ko’ring. Ishlab chiqaruvchining ma’lum bir model bo’yicha tavsiyalari har qanday holatda ham Internetdagi maslahatlarga qaraganda ancha qimmatroq va foydali bo’ladi.

Agar buni qilsangiz, «avtomat uzatma» tez orada buzuladi…

Keraksiz ravishda «neytral» ni yoqish:

Yana bir keng tarqalgan xato – har to’xtaganingizda va masalan, pastga tushganingizda, neytralni yoqing. Avtomatik uzatishni boshqarish rejimlarini barcha almashtirish faqat transport vositasi to’liq to’xtatilganda va tormoz pedaliga bosilganda amalga oshiriladi. Kommutatsiyadan so’ng, yengil va silliq surish mavjud. Bu shuni anglatadiki, rejim yoqilgan va siz tormoz pedalini qo’yib, haydashni boshlashingiz mumkin.

Biroq, ko’pchilik, «mexanika» da ishlab chiqarilgan odatlanib, qo’lni neytral holatidan foydalanishni davom yettiradi va ba’zida hatto qirg’oqqa tushganda ham o’z ichiga oladi. Biroq, avtomatik uzatishda N holati va qo’lda uzatishda neytral bir xil narsa yemas. Bundan tashqari, «mashina» qo’lini N holatiga o’tkazib, uni ushlab turish kerak yemas, balki iloji boricha tezroq sirg’alib o’tishga harakat qiling. Bunday holda, avtomatizatsiyani keraksiz ishga tushirish mutlaqo foydasizdir. Bunga hech qanday ye’tibor bermaslik kerak, chunki N holatida avtomatik uzatishda kerakli bosim hosil bo’lmaydi va kerakli miqdordagi moylash materialini olmaydigan kavramalar kuyishni boshlaydi, ushlay olmaydi va ishlamay qoladi.

Yo’lda to’xtash va to’xtatmasdan R dan D ga o’tish:

«Avtomatik» bilan harakatlanayotganda, shuningdek, tishli qo’li bilan ishlash uslubiga ham ye’tibor berishingiz kerak. Masalan, orqaga qarab harakatlanayotganda siz darhol D rejimiga o’ta olmaysiz va transport vositasi to’liq to’xtamasdan oldinga qarab harakatlana olmaysiz. Va teskari. Bu nafaqat tishli g’ildiraklar va debriyajlarning mexanik shikastlanishi bilan, balki avtomat uzatmalar qutisi buzilishi bilan ham to’la. To’g’ri almashtirish uchun, mashina to’liq to’xtaguncha kutib turish kerak, selektorni kerakli joyga o’tkazing va ushbu rejim yoqilguncha oyog’ingizni tormoz pedalidan olib tashlamang.

Mashinaning ishlashidagi yana bir keng tarqalgan muammo – bu agar mashina to’xtab qolsa, rejimlarni o’zgartirib, «mexanika» da bo’lgani kabi, mashinani oldinga va orqaga silkitishga urinish qabul qilinishi mumkin yemas. Xuddi shu sabablarga ko’ra yuqorida aytib o’tilganidek: avtomat uzatmalar qutisi bilan ishlash tishli g’ildiraklarning yo’q qilinishiga va debriyajlarning shikastlanishiga olib kelishi mumkin.