LG Electronics so’nggi 9 yil ichida birinchi marta o’z logotipini yangiladi. Bu haqda 12 aprel kuni matbuot xizmati xabar berdi.
Yangi emblema yanada yorqinroq va soddalashtirilgan. Endi u jonlantirilgan va sakkiz xil harakatni bajarishga qodir. Kompaniya o’z mahsulotlarini reklama qilish uchun undan foydalanishni rejalashtirmoqda.
“Kuchli, izchil brend strategiyasiga ega bo’lish bizga innovatsiyalar va iliqlikni muvozanatlashtiradigan qiymat taklifimiz va o’ziga xos identifikatsiyamiz haqida yaxshiroq muloqot qilish imkonini beradi. LG o’zining yangi brend strategiyasi orqali avlodlar va turli hududlarda iste’molchilar orasida aks-sado beradigan ramziy brendga aylanishni maqsad qilgan”, – deydi LG Electronics bosh direktori Uilyam Cho.