O'tgan yilning to'rtinchi choragida jahon iqtisodiyoti uchun eng oson bo'lmagan, Apple ushbu davrda sotilgan smartfonlar soni bo'yicha yetakchi bo'lishga muvaffaq bo'ldi va bu qaysidir ma'noda yangi smartfonlarning ishga tushirilishi bilan bog'liq. kuzda iPhone avlodi. Samsung Electronics birinchi chorakda qasos olishga muvaffaq bo'ldi, biroq smartfonlar sotuvi ketma-ket beshinchi chorakda ham pasaymoqda.
Biz Canalys ekspertlari tushuntirganidek, yillik taqqoslashda ta'minot hajmining pasayishi haqida gapiramiz. Birinchi chorakda ular ketma-ket beshinchi marta 12% ga kamaydi. To'rtinchi chorak bilan solishtirganda, pasayishning kattaligi unchalik sezilmagan bo'lsa-da, bozorni to'liq barqarorlashtirish haqida gapirishga hali erta. Canalys vakillarining so‘zlariga ko‘ra, ishlab chiqaruvchilarning inventarizatsiyasi joriy yilning ikkinchi choragi oxirigacha normal darajaga yetadi va birlamchi havolada smartfonlarning barqaror ta’minotini tiklash uchun yana bir necha chorak vaqt kerak bo‘ladi.
Rasm manbai: Canalys
Bozor ishtirokchilarining strategiyasi allaqachon sotish hajmi va bozor ulushining o'sishi hisobiga o'sishdan mahsulot assortimentidagi sifat o'zgarishlari hisobiga o'sishga o'zgargan. Qattiq displeyli smartfonlar va 5G tarmoqlarini qo‘llab-quvvatlaydigan qurilmalar xaridorlarning ma’lum qiziqishini uyg‘otmoqda.
Birinchi chorak natijalariga ko'ra, Samsung Electronics Apple kompaniyasining 21 foiziga nisbatan bozorning 22 foizini egallab, yo'qolgan yetakchi maqomini qaytarib olishga muvaffaq bo'ldi. Biroq, agar 2022 yilning birinchi choragi bilan solishtirganda, Apple ulushi 18 foizdan 21 foizga oshgan bo'lsa, Samsung 24 foizdan 22 foizga qisqarishi bilan salbiy tendentsiya ko'rsatdi. Bundan tashqari, ikki smartfon ishlab chiqaruvchi kompaniyalar o‘rtasidagi tafovut qisqardi.
Xitoyning Xiaomi kompaniyasi jahon yetakchilari ro‘yxatida uchinchi o‘rinni egalladi, uning ulushi bir yil davomida 13 foizdan 11 foizga kamaydi, OPPO brendi to‘rtinchi o‘rinda. o'z mavqeini 9 foizdan 10 foizgacha mustahkamladi va beshinchi o'rin vivo bozorning barqaror 8 foizini saqlab qoldi. Xitoy va Osiyo-Tinch okeani mintaqasi mamlakatlarida ularning mahsulotlariga barqaror talab ushbu brendlarga kuchli beshlikka kirishga yordam beradi.
Manba: