MTSning bo'lajak rebrendingi haqidagi xabar ertalab paydo bo'lgan bo'lsa-da, rasmiy ma'lumot tushdan keyin keldi. MTS global rebrendingni e'lon qildi va ushbu muhim voqea bilan bog'liq asosiy ma'lumotlarga ega sahifani taqdim etdi. Kompaniya o'z biznesini doimiy rivojlanishda bo'lgan ekotizim deb bilishini ta'kidladi.
MTS prezidenti Vyacheslav Nikolaevning so'zlariga ko'ra, sobiq tuxum shaklidagi brend (qizil fonda avval oq, keyin — oqda qizil) yorqin va tiniq bo'lsa-da, uni amalga oshira olmadi. foydalanuvchilar uchun o'zgaruvchan xabarlarni yaratish mumkin. Yangi versiya yanada moslashuvchan, mualliflik huquqi egasining ehtiyojlariga osongina o'zgartiriladi va universal ekotizimda birlashtirilgan barcha biznes sohalari bilan bog'liq bo'lgan MTS dizaynining umumiy kontseptsiyasiga integratsiyalashish imkonini beradi.
MTSning yangi logotipi «perimetri atrofida M, T va C harflari bo'lgan qizil kvadrat»dir. Kvadratning pastki burchagi kompaniya ekotizimining bir qismi bo'lgan alohida mahsulotlarni markalash uchun ajratilgan. Mashhur tuxum MTS logotipida 2006 yildan beri mavjud.
Kompaniya ma'lumotlariga ko'ra, biz logotipni va umuman vizual tilni o'zgartirish, shuningdek, alohida mahsulotlar uchun o'ziga xos identifikatsiyani yaratish bilan birga yangi brend arxitekturasi haqida bormoqda. Shunday qilib, ochilish sahifasida siz kompaniyaning korporativ shriftlari, onlayn boshqaruv elementlari — «nazoratchilar», shuningdek, sub-brendlar. MTS Telegram kanali xabariga ko'ra, kompaniya to'rtta asosiy yo'nalishga e'tibor qaratadi: Ko'ngilochar, Aloqa, Bank va Chakana savdo. Bundan tashqari, ular asosan korporativ mijozlar uchun amaliy ahamiyatga ega bo'lgan Big Data va CRM segmentlari bilan to'ldiriladi.
Mutaxassislarning avval xabar qilganidek, dastlabki bosqichda rebrending bir necha xarajat qiladi. o'nlab million rubl, lekin reklama kampaniyalarini amalga oshirish va ofislar dizaynini o'zgartirish sifatida, miqdori bir milliardgacha o'sishi mumkin. Biroq, MTS hali xarajatlar tartibini rasmiy tasdiqlagani yo'q.
Manba: