Klassik telefonlar jahon miqyosida mashhurligini yo‘qotayotgan bo‘lishi mumkin, ammo AQShda bu tendentsiya teskari. Nokia markali telefonlarni ishlab chiqaruvchi HMD Global kabi kompaniyalar 2000-yillarda bozorda bo'lganlar bilan deyarli bir xil bo'lgan millionlab qurilmalarni sotadilar & mdash; GPS moduliga ega bo'lish, 4G-ni qo'llab-quvvatlash yoki kirish nuqtasi sifatida xizmat qilish imkoniyati bundan mustasno. » alt=»Xususiyatli telefonlar AQShda yoshlar orasida gadjetga qaramlikdan davo sifatida mashhur bo'ldi0″ />

Reddit ta'sirchanlariga ko'ra, «Z avlodi» vakillari orasida. yoki buzzerlar, ko'pchilik shunchaki «displeylardan charchagan», ularning ruhiy salomatligi bilan nima sodir bo'layotganini bilmaydi va gadjetlarga sarflanadigan vaqtini qisqartirishga harakat qilmoqda. HMD Global 2022-yilda AQShda o‘zining funksiyali telefonlari sotuvi ortib borayotganini ta’kidladi — kompaniya har oy o'n minglab ushbu qurilmalarni sotadi. Shu bilan birga, CNBC ma'lumotlariga ko'ra, o'tgan yili xuddi shu HMD klassik telefonlarining global sotuvi pasaygan.

Counterpoint Research ma'lumotlariga ko'ra, 2022 yilda xususiyatli telefonlar sotuvining deyarli 80% Yaqin Sharq, Afrika va Hindistonga to'g'ri kelgan, ammo hozirda bu xususiyat o'zgarib bormoqda, chunki funksiyali telefonlar AQShda minimalist modellarni qidirayotgan yoshlar bilan mashhur bo'lib bormoqda.

Mutaxassislarning fikriga ko'ra, AQShda klassik telefonlar bozori hozircha barqaror bo'lsa-da, aholi salomatligi bilan bog'liq muammolardan kelib chiqqan holda, kelgusi besh yil ichida o'sish 5% gacha bo'lishi mumkin. mobil texnologiya. Shu bilan birga, o'tgan yili smartfon bozori global retsessiyani boshdan kechirdi.

Punkt va Light kabi telefon kompaniyalari allaqachon smartfon va ijtimoiy tarmoqlarda kamroq vaqt o'tkazmoqchi bo'lganlar uchun maqbul bo'lgan qurilmalarni sotish orqali tendentsiyani qo'llab-quvvatlamoqda. Masalan, YouTube’da ushbu ishlab chiqaruvchilarni reklama qilgan bir qancha internet ta’sir qiluvchilar paydo bo‘ldi.

Light asoschilaridan biri Jo Xollierning so‘zlariga ko‘ra, — «ahmoq» yaratishda emas telefonlar, lekin foydalanuvchilarning ehtiyojlariga javob beradigan va «texnologiyaga qarshi» bo'lmagan modellarni ishlab chiqishda; mohiyatiga ko'ra. Kerakli hayot sifatini ta'minlash uchun qanday texnologiyalar kerakligini diqqat bilan tanlash haqida. Shu bilan birga, Light Phone seriyasining variantlari so'zning to'liq ma'nosida oddiy telefonlar emas. Ularda monoxrom sensorli ekranlar mavjud, ammo veb-brauzerlar, ijtimoiy media ilovalari yoki elektron pochta xabarlari mavjud emas. Shu bilan birga, bunday modellar ancha qimmat, byudjet smartfonlarining ba'zi modellariga qaraganda ancha qimmat.

Manba: