Birinchi chorak va butun joriy yilning natijalariga ko'ra, Rossiya naushniklar va aqlli soatlar bozorida pasayish kuzatilishi mumkin — o'tgan yozda qalbaki qurilmalar ulushi keskin sakrab, shuning uchun odamlar qurilmalar sotib olishdan qo'rqishadi. Bundan tashqari, kam taniqli brend mahsulotlari allaqachon mamlakat bozorining yarmini qo'lga kiritgan va ko'p hollarda ular taniqli brend qurilmalariga juda o'xshash.

Rossiyada qalbaki mahsulotlar oqimi tufayli naushniklar va aqlli soatlar sotuvi pasaydi0

Rossiyada 2023-yilda naushniklar, aqlli soatlar va fitnes-trekerlar sotuvi miqdoriy jihatdan 20 foizga kamayishi mumkin, deb yozadi “Kommersant”. diHouse distribyutorining ma'lumotlariga asoslanib. Mahalliy xaridor hali ham rasmiy etkazib berishni to'xtatgan taniqli brendlarning mahsulotlariga sozlangan & mdash; Shu bilan birga, Xitoyning yangi brendlari tovarlari faqat quyi va o'rta narx segmentlarida talabni qondiradi. Apple va Samsung kompaniyalarining ketishi Rossiyadagi taqiladigan elektronika bozoriga kuchli ta'sir ko'rsatdi, buning natijasida 2023 yilning birinchi choragida uning sotilishining pasayishi «F+ tech— Marvel».

Salbiy dinamika qisman soxta va mdash ko'pligi bilan bog'liq; odamlar soxta narsalarni sotib olishdan qo'rqishadi. O'tgan yozning oxiriga kelib, Rossiya bozorida kontrafakt mahsulotlarning ulushi oshdi va bunday qurilmalarning narxi asl nusxalarga teng edi. Sanktsiyadan oldingi davrda eshitish vositalarini sotish bo'yicha yetakchi JBL (Samsungga tegishli) bo'ldi, uning ulushi o'tgan yil davomida 22,9 foizdan 6,6 foizga kamaydi; dinamiklar bozorida JBL ning bozor ulushi 32% dan 16% gacha kamaydi. Dinamiklarning premium segmentida sotishning pasayishi ham sezilarli bo'ldi: Harman Kardon & mdash; tomonidan 81%, Sony & mdash; tomonidan 67%, Marshall & mdash; 48% ga.

Ba'zi ishlab chiqaruvchilar yetakchi brendlarning mahsulotlariga o'xshash qurilmalarni taklif qilishadi, dedi M.Video-Eldorado va bu mahsulotlar qalbaki emas. Biroq, JBL Rossiyani tark etgandan so'ng va parallel import qonuniylashtirilgandan so'ng, soxta brend mahsulotlari mamlakatga faol ravishda import qilina boshladi, dedi Fintech Lab tahlilchisi Sergey Vilyanov — Ilgari faqat Apple mahsulotlari juda yaxshi qalbakilashtirilgan. Rossiyalik iste'molchi ilgari noma'lum bo'lgan Xitoy brendlarining mahsulotlarini faol ravishda sotib olishni boshladi, ular ko'p hollarda zamonaviy kodeklarni munosib ovoz va qo'llab-quvvatlaydi. To'liq simsiz TWS minigarnituralarining o'rtacha tekshiruvi yil davomida deyarli uchdan biriga kamaydi va 2,8 ming rubl atrofida to'xtadi, M.Video-Eldorado qo'shildi.

Manba: